אייכלר: "ליברמן ישלם מחיר כבד מאוד על דבריו"

    "ליברמן הוא לא שונא, הוא פשוט חושב שבכדי להציל את מצבו המתדרדר חובט בחרדים. צריך להסביר לו שזה לא יעבור בשקט"
    ישראל פריי 2 Comment on אייכלר: "ליברמן ישלם מחיר כבד מאוד על דבריו"

    אייכלר בראיון מכונן: "שלטון הציונים בארץ ישראל הוקם כדי לעקור את היהדות מלבות בני ישראל" • "גוזלים את צעירנו, עושקים את זקנינו רודפים את ילדינו – ועוד אומרים שנותנים כסף ללימוד תורה – זאת חוצפה יהודית"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    "ליברמן הוא לא שונא, הוא פשוט חושב שבכדי להציל את מצבו המתדרדר חובט בחרדים. צריך להסביר לו שזה לא יעבור בשקט"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת ישראל אייכלר התראיין ל"תכנית הבוקר" בהגשת מוטי לביא והאורח יהודה משי זהב, והתבקש להגיב למתקפה החריפה של אביגדור ליברמן נגד הציבור החרדי ונציגיו. עד מהרה הפך הראיון לדיון מרתק אודות יחס החרדים לציונות ולמדינה. אתם יכולים לנחש לבד איזה צד תפס אייכלר בנושאים אלו.

    "שלטון הציונים בארץ ישראל הוקם אך ורק בכדי לעקור את היהדות מלבות בני ישראל", היה אייכלר נחרץ, כשלביא העיר לו כי הוא מדבר בטרמינולוגיה של סאטמר, וכי אולי הוא נולד בטעות לחסידי בעלזא, הוא ענה: "כל היחס למדינה במדינות הונגריה וגליציה הושפעו מבעלזא. בעלזא לא שינתה את השקפתה. הויכוח שלנו אם סאטמר הוא איך מתמודדים עם השלטון שקיים כאן".

    והלא המדינה מתקצבת במאות מיליונים ישיבות וכוללים, ככה מתנהגת מדינה שרוצה לעקור יהדות?

    המדינה לא מתקצבת פרוטה! כל הכסף שנותנים לך – לוקחים מהכיס שלך. החוצפה שלהם גם גוזלים את צעירנו, עושקים את זקנינו רודפים את ילדינו – וגם אומרים שנותנים כסף ללימוד תורה – זאת חוצפה יהודית…!

    "הכישלון הגדול ביותר של הציונים זה שהחרדים התעצמו וצמחו במדינה. אחד הנסים הגדולים זה שהיום רוב הציבור בישראל רוצה יהדות, בניגוד לפעולות התנועה הציונית. הציבור כבר לא שם, אבל השלטון והמשטר נמצא בידיהם".

    ועוד מפניני הראיון: "99 אחוזים מהחרדים בארגוני הצלה וחירום פועלים בהתנדבות מלאה, לעומת 99 אחוזים מהארגונים הממשלתיים, שעובדים בשכר מלא".

    על דבריו של ליברמן שכינה את החרדים כת ואת נציגיו כסוחרי דת, אמר אייכלר: "ליברמן הוא לא שונא, הוא פשוט חושב שבכדי להציל את מצבו המתדרדר חובט בחרדים. צריך להסביר לו שזה לא יעבור בשקט. שיש לזה מחיר. ליברמן ישלם מחיר כבד מאוד על דבריו. אם הוא מדבר למען הרוסים, גם דברים שנוגדים את דעתנו, אין לי בעיה אתו, אבל ברגע שהוא מדבר על הבסיס צריך שישלם את המחיר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ליברמן מדבר על סחר ביהדות? כמה גוים רוסים שמתפללים בימי ראשון בכנסיות הוא הכניס "תחת כנפי השכינה" עם סל קליטה מלא מלא (מלא כסף והטבות!)?
      כל זה בשביל שיהיה לו כל מיני "יהודים" חדשים שיגדילו את המאגר האלקטרואלי שלו
      הוא פשוט חצוף וצריך להפסיק להתרגש מהעזות פניםן שלו ולהטיח לו בפנים מה שכולם חושבים ושומרים המון זמן בבטן

    2. 1

      אהבתי את הדברים של אייכלר ש99 אחוז מהחרדים בארגוני הצלה מתנדבים… וזה באמת נכון, מי הם רוב העובדים בזק"א? מי הם רוב העובדים ב"איחוד הצלה?…